onsdag 24 oktober 2007

Han gillar dig...

Ja då var man där igen...
Man smågillar en kille, varje natt är vi ett fint litet par i fantasin och varje helg är det en hysterisk jakt efter att se om just han är ute på samma ställe som jag.

Killkompisen säger
-"ta det lugnt, spela svår, du skrämmer bort den stackaren".
Något jag viftar bort med
-"men vadå jag säger ju bara till honom att vi borde hänga!?"
- "ja precis, han får akuta svettningar av att du är så på".
- "Men hallå, du fattar ingenting! Jag ringer ju dig och frågar om vi ska hänga".
- "Ja men vi kommer ju också bara hångla eller ha sex om ingen annan levande människa finns kvar"
TOUCHÉ!

Grejen är den att nu har det uttänkta objeket till karl två vänner som på fyllan läckte lite info. Att denna karlslok faktiskt gillar mig! OH YES! tänker jag och ringer honom nästa dag för att kolla läget.

"Du, jag kollar på film så jag kan inte prata. VihörsHadetbraHejdå!"KLICK

Hmmm...I guess he's just not that into me...Eller?

Kanske borde skicka iväg ett sms och kolla vad han ska göra i helgen...?

1 kommentar:

Anonym sa...

jaaa fan måste karlar göra ner sig bara för att man tycker att man ska hänga lite? dom vet ju att dom vill EGENTLIGEN!