söndag 9 mars 2008

Liar liar pants on fire!

När man pratar om lögner bara så där allmänt så brukar man säga att det finns två slags av lögner, de som är ok och de som är icke ok. M.a.o vita/svarta lögner.... Mmmm, men jag har insett att de finns en kategori till "The plain STUPID ones"!

Sedan ca. 1 år tillbaka tog jag upp kontakten med en gammal flört, han och jag har mestdels email kontakt nu men det är rätt harmlöst. Vi har dock bestämt att vi ska ha en rendevouz nu i sommar fast så gick han och skaffade flickvän. Fan tänker jag.

Jag börjar luska lite i det där med flickvännen och i ett email berättar han för mig att hon och han inte funkar så där jätte bra ihop och att han egentligen längtar tills i sommar då han ska träffa mig. "He won't be able to keep his hands off me then" skriver han ordagrant.
I ett magiskt tillstånd av mysextas så erkänner jag för honom att det var precis det svaret jag hade hoppats på och att han fortfarande hade en speciell plats i mitt hjärta (snälla, no comments!- jag vet hur jävla patetiskt det låter, moving ON)

2 dagar efter att jag har skickat emailet så får jag tillbaka ett mejl från honom där han påstår att någon är ute för att sabotera hans förhållande med sin tjej och att det inte var han som skrev det där mejlet. (där han menade på att han inte skulle kunna keep his hands off me)

1. FAN
2. Jag vill döööö av pinsamhet
3. Han måste skämta med mig
4. näää.... vänta nu lite här
5. (går igenom det där mejlet som han def. INTE kunde ha skrivit till mig och jag hittar detaljer som bara HAN och JAG hade kunnat veta om inte den här "sabotage personen" har fått reda på en herrans massa info om oss) Hmmmm... det är något som inte stämmer här...
6. Liar liar pants on fire!

I mean C'mon! Antagligen har hans schyssta flickvän gått in och snokat och sett våran email kontakt och hispat, lr så har han fått de kallaste fötterna någonsin men att skylla på nått sånt... I really have to reconsider my taste in Men!

Inga kommentarer: